Hurra för min älskade syster idag💖

Japp, hon blir ett år äldre och klokare idag ❤️ Grattis älskade du!

Trött och orkeslös var jag igår efter jobbet, middag och barnen fick hjälp med läx läsning , Elias var trött o middas vägrade, tog ett glas med puffar!!? Bra middag va!
Orkar inte bråka!
Stallet och hästarna fick sitt och jag tog mig i kragen och sprang runningen!
Med musik i öronen gick det så bra!

Förra veckan sprang jag ju två gånger och tänkte hinna med tre gånger denna vecka och det känns som att det kommer att gå då jag redan efter måndag sprungit en gång 😊

Sen blev det ett glas zero och mannen lurade mig att smaka några nya chees rings... Helt okej var dom men 💛 är godare!

Diskmaskinen gick sönder i söndas... Men den har tjänat oss bra i 14 år!
Japp 14 år och jag köpte den billigaste dom fanns då på Elgiganten , ekonomin på den tiden var inte riktigt som idag och den kostade Max 4000kr ... Vi kommer inte riktigt ihåg men under det var det iaf 😊 och hela 14 år har den hållit utan att gått sönder en ända gång!

Nu blev det en rostfri sylinda som vi hoppas ska hålla minst lika länge 😉

Min dator gick sönder förra veckan oxå... Så det har blivit en ny sån oxå... Kan säga att det inte blir några dyra julklappar i år 😔

Sista jobbdagarna för i veckan...😀
Sen 'ledig' resten av veckan som redan är full och över bokad 😔 ja ja.. Le o vinka🙊 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0