Ojoj oj...

Hej hallå!!!
Solen ☀ skiner, himlen är blå- inte ett ☁ så långt ögat kan nå...... 
Och här sitter jag inlåst på jobbet i 16 timmar!!!!! Tråkigt 😔 men men måste ju få in lite stålar för vi har så dyra vanor och intressen 😊🐎🙈

Veckan som gått har varit lite körig då jag jobbat em, haft magsjuka varit på massage samt att William haft två heldagar i Umeå på bup ! 
Samt hästar som ska hållas i gång och få massa uppmärksamhet! 
Skönt med en ledig dag i morgon !

Lyser ☀ blir det nog att slappa annars funderar jag på att åka på klubben o rida igenom ponnysarna... Dom skulle behöva det!!!!! 
Årkar jag? - det var ju en annan femma! Vi tar dagen som den kommer😊

Wiiie vad vi länktar till nästa helg! Tävling i sunsvall , och vi får med oss sällskap i bilen o transporten så då blir det lite billigare att åka så långt ! Sova där ska vi oxå 😊 spännande! 
Kanske hinner springa in på Ikea oxå😜

Elias har vår känslor och jag blir tokig när han vaknar kl 6 på morgonen.... As jobbigt då man kommer hem halv 1 på natten..... Grrr men men le och vinka!
Är INGEN morgon människa!!!

Ett suck över jobbet oxå! 
Dom drar in timmar hos min brukare och det betyder att jag tappar typ 12 Tim /mån ... Jag har inte råd att jobba mindre än mina 80 % som idag... 
Så frågan är hur det ska lösa sig ? 
Nytt jobb? Extra jobb? 
Gaaaaa.... Suck!! 

Har du något över?? 

Nä nu ska jag skuta klaga och njuta av solens strålar genom fönstret 😊

Kram ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0