Ny vecka <3

Jobb igår vilket gick ganska bra!
 
Sandra bultade på sig kläder och red lollo på banan igår kväll.... sandra var så posetiv och då går allt som på räls och lollo skötte sig super!
 
Idag ,brr kallt ute - 20
Har hållt mig inne och städat i garderoben i hallen + i alla lådor , välbehövligt!
sen har jag bytt gardiner o sängkläder på elias rum...
När kidsen kom hem blev det utbrott.... någon liten tös som var över trött och när hunden tuggat sönder en av hennes saker så ran bägaren över kan man säga :o
 
iaf så skulle hon med mig ut, tänkte att jag kunde rida själv när det ran över men hon ville me!
så -20 påbulltade med kläder så red vi 4 km , trav o lite galopp.... bet rätt bra i kinderna kan jag säga men skönt att komma ut!!
 
Nu ska jag laga lite middag, torsk potatis o äggsås, blir det. sen skjutsar jag w till innebandyträning och veckohandlar lite :-)  ....lite :p
 
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0