Märker av alla umeå resor att jag blir piggare!

Oj vad det märks på alla sätt..... att det går frammåt!
Idag var jag glad att komma hem fylld med energi och på bra humör efter en heldag i stan.....
Det kan jag direkt inte säga att jag vart dom senaste månaderna utan då har jag velat dra något mörkt över huvudet som gjort så ont osv.....
 
Det blev middag, korvstroganoff o ris (som jag lagade igår morse kl 8!!! för att jag är ju en planerare och förberedare...)  det var lchf korvstroganoff och det blev riktigt riktigt god :-)
 
garaget för dom manliga och stallet för dom tjejiga...... dock mockade vi bara idag- vilodag!
 
sen en massa data tid (ofrivilligt) och sen försöker vi planera helgen.... men det går inte riktigt så bra......
så mke vi vill hinna och samtidigt träffa vänner, vill bjuda på middag och dricka ett glas vin!
 
shit, snart blir det att jobba på allvar då kommer denna massa tiden vara ett minne blott.... 
 
iaf så kan inte läkaren riktigt förklara mina 'eksem' som dom fortfarande tror är svamp, kraftig sådan och derför hjälper inte salva utan jag ska få tabletter ist.....  dom lät inte så bra, man var tvungen att kolla levern men det gjorde jag i dec så vi får hoppas den fortfarande funkar som den ska ;-)
Biverkningarna var visst inte så roliga... men hoppas att jag inte ska få någon sådan, dock hade dom inte (som vanligt) i vindeln så får börja på tisdag!!!
 
Hann springa och fynda lite på halva reapriset :-)
hund o katt mat var ett måste sen självklart ett besök på hööks :-)
 
Oj vad jag saknar mina ringar.... dom har ju blivit för stora (eller fingrarna för små :p ) så efter att ha tappat dom 500 g valde jag fast det känndes jätte hämskt att lägga bort dom i en liten ask... snyfft!
Måste ta med dom och lämna in dom så dom får slå in dom....... 
 
Fick just veta att fina L har en liten bulle i ugnen......ååååå jag vill också ha..... sa jag högt... men vill jag det ;-)
Nå väl, super mysigt att dom ska få sin 3'a och vi hoppas såklart på en prinsessa <3
 
Nä, om min man ska sluta prata i telefon så vi kan prata liiiiite :-)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0