Lataste Lördan ever!!!

Det går tyvärr inte år rätt håll känns det som......
Och eftersom jag inte har behövt så har jag inte heller gjort NÅGOT idag :-)
 
Jo, mockat och lagt in mat för kvällen och damsugit och plockat bort mer julsaker sen sett till att elias fått i sig mat, och lagat en fabulus god middag.... men i min värd är det att göra ingenting :-)
 
Sen har jag legat i soffan i 4.....japp 4 timmar.... har aldrig hänt om jag inte varit magsjuk..... hmm,,,utför- japp!
 
Iaf har jag en liten 4 årig kille som har varit super glad för det för vi har väl spelat alla hans favo spel typ 4 gånger var :-)
 
Tur det både har varit störtlopp och skidskytte och nu till middagen så åt vi till sprinten.... helt okej faktist :-)
 
Jag o elias.... så tyst och tomt hemma!!! Snart kommer tomas och sandra hem :-)
Då tror jag att det blir lite mera soff häng och mys.....
 
oj oj, hur ska jag orka jobba imorgon??
 
Hittade några gamla järntabletter från 2008.... svepte två och tar två till imorgon... men om dom hjälper tror jag knappt!
 
känner jag min kropp rätt och som det känns är hb väldigt lågt! 
På brevet jag fick i fredas så stod det såklart inte hur lågt det var.....
 
Nåväl, det har blivit kallt ute.... -18 brr... var ett tag sen !   Hästarna ska strax få komma in i värmen!
 
Lördas mys åt er alla <3
Elias kom idag efter att varit o rotat på kontoret ner med sånghäfterna från bröllopet, gav genast glada minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0