Jobbar dag!

Dagen har flytit igenom smärtfritt(nästan) och fort :-)
 
Jag var så glad då jag veckohandlade i måndas och det 'bara' gick på 800kr..... trodde jag ja!  var in i onsdags, för att jag kommit på att käka lchf .....och då blev det ju genast 500kr till........ nöjd så?
Nej då, barnen hinkar ibland jouse så jag vet inte vad... så ett stopp på ica innan hemfärd var ett måste idag efter jobbet och vips är det 400kr mindre i börsen.... suck!
 
så det blev nog ingen bra billig vecka detta heller!!!
 
Hamburgare till middag- mums!
Tomas tog hem dom stora som varit i Åmsele hos kompisar och jag hämtade elias mys!
 
Sen blev det fredas mys i stallet :-)
sandra red barbacka på lollo, vilket gick super bra!
jag red Ronja som var super.......  woow :-)
 
nu försöker vi stoppa isäng lite ungar sen blir det soffläge innan sängen, by the way  så sovde jag skit kast inatt....gaaa kliiiiiiiiii och rastlöshet!!!!
 
Mys Fredag!
 
Och idag fick jag veta en väldigt ansvarsfull grej <3
kommer att ta mitt ansvar ut till det yttersta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0