Hel dag med hästarna <3

Steg upp, hade telefon möte och bokade om några opassande tider, bla Elias 5 års kontroll :-)
Shit, tänk att lillebror fyller 5 år!!! Fattar 0!
 
Damsugade och gick till stallet, mockade och sen red jag Ronja och Lollo !
In och slevade i mig lunch för att sedan åka till storsansjön och rida fina c.
 
Åkte o hämtade alla 3 älsklingarna på skolan, lagade stuvade makaroner och köttbullar samtidigt som det var lite läx läsning, som även fortsatte efter middagen. sen blev det stallet för mig o sandra och kaninen och utrustningen fick lite kärlek ;-)
 
Kvällsfika och läggning..... sandra hade ont i magen.... elias pratar om illamående..... magsjuka går på skolan och vi håller alla våra tummar att vi för en gångs skull (vilket aldrig har hänt förut) kommer att slippa den!!!!!!!!!!!
 
Ja, mer än så har jag inte hunnit idag.... men skulle faktist önska att alla mina dar såg ut , just så här ;-)
 
Har en liten kille bakom mig på kökssoffan, han ville så gärna somna med mig :-) Mys ungen, och eftersom det inte är dagis imorn lät jag honom självklart göra det ! Han är så mysig (och lite trotsig) min lilla kille <3
 
kram kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0