Fredag och förkylningar!!

 
Jag hade ju as ont i halsen förra veckan.... och elias före mig... kommer såklart från dagis :-)
Igår kom ju sandras halsont och inatt har hon haft feber och vimsat omkring.....
Tomas är också förkyld och går på halvfart.... tur det är jullov :-)
 
Idag som flera andra dagar detta jullov har det inte blivit många knop gjorda här hemma och vet ni... jag är inte ens stressad över det utan tar det med ro och kan känna lugnet.... se vad man lär sig av att vara sjukskriven och att måsta ta det lugnt!!!
 
Imorgon MÅSTE jag ha en städ dag!!!!
Jag VILL städa bort julen också.... få se vad som faller mig in :-)
 
Nu ska vi ha fredas mys, kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0