Energi tomt!!

Alltså snacka om slut på energi....

Dagen började bra , trodde jag... Elias vaknar strax innan 8 och det behöver vi verkligen... Börja sno på dygnet men han ville ha jouse så jag hämtar det och sen följer han me till vår säng och vet ni vad....., 
Vi somnar om , alla tre!!!! 
What!!!!  Hur kan det va möjligt?? Jag vaknar tio över nio... Typ ångest..
Jaha... Vi tar nya tag imorgon då ska jag ställa väckaren 😜 

Men alltså... Helt energi tom idag , orkade inget på fm, låg i soffan... Inte ont i huvudet men helt slö .... 

Åt lunch och sen åkte jag motvilligt med till vindeln , tanken var att vi först skulle åka skridskor sen bada men det var träning i ishallen så det blev bara bad och jag passade på att handla 😊 

Glömde dock att hämta ut ett paket  , suck!! 
Stoppade i barnen fika i bilen på väg hem så vi kunde vara ute och göra stallet direkt 😊
Barnen var så duktig i stallet och William ville rida oxå 😊 

Färdig mat i form av kyckling potatissallad bröd, gott och snabbt 😊

Nu ligger jag under filten framför slalom och barnen spelar i källaren... 
Måste vara mina 8 km igår dom sugit musten ur mig och hoppas vara energi påfylld imorgon 😊 

Tomas är och jobbar en stund men hoppas han kommer lagom till läggning 😉 

Imorgon blir en hemma dag sen onsdag blir det Leos Lekland och hoppträning på kvällen....

Trevlig kväll !!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0