En aktiv dag 💗

Lyssnade pĂ„ min kropp imorse och kröp ner under tĂ€cket igen efter att ha skickat Sandra till skolan och slĂ€ppt ut hĂ€starna, trots 10 timmars sömn sĂ„ slumrade jag till och vaknade kvart i 10.... HjĂ€lp!!!! 

FĂ„r liksom smĂ„tt panik trots jag vet att min kropp behöver det om den sĂ€ger det.... 
Gick sen till stallet och mockade sen red jag Lollo, hon var dock besvĂ€rlig och trotsig sĂ„ jag blev genom blöt av svett.... Gick in och drack och stoppade nĂ„tt i magen för att sen sko om Lollo .. Det blev okej 😊

Sen Ă„kte jag till vindeln och veckohandlade och hĂ€mtade hem Elias frĂ„n dagis! 
Lagade torsk soppa nĂ€r vi kom hem men som blev stark sĂ„ den dög knappt Ă„t barnen.... NĂ„ vĂ€l , kĂ€ndes inte kul att tvinga sig ut i stallet sen... Men det blev longering av Ronja 😊 
In och direkt kvĂ€lls fika... Och isĂ€ng med tre söta ❀

Sen har jag haft telefon möte i 1 1/2 timme och sist bakat en god lchf kaka, nu natt ..... Zzzzz 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0