Äntligen lite mildare 😊

Sovit som en kossa inatt 😔
Det har varit varmt och kliiiiiiat!!!! Fan va less jag är!!!!

Jobbat och sen hämtat lillebror från dagis.... Blodpudding till la'familja och nån bacon röra till mig.... 😊

Så här ser en smarriga lchf burgare ut: 

Dubbla cheddarostar 😍

Sen red jag o Sandra , ganska länge tror jag.... Typ 45 min 😊 
Båda ponnysarna behövde det efter två ofrivilliga vilo dagar!! 

Nu sover dom små ❤ 
Jag har inte ätit kli tabletter på tre dygn... Började redan klia på kroppen igår men tänkte jag skulle ignorera det och se vad som händer..... Varför behöver jag äta allergi tabletter ? 
Nu är det hääääämskt, så jo jag var tvungen att ta en och hoppas den hjälper innan jag går i säng.... Suck!!
Ska på hud på torsdag och hoppas dom har nått att komma med!!!!!!!

Nåväl, puss o kram ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0