Torsdag!

Sitter på jobbet och väntar.... Ibland blir det mke väntande ..... 

Igår var min mage as konstig!!
Den betedde sig ungefär som att jag skulle ha haft magsjuka och det höll på att bli bra.... Levde om och tyckte inte om att jag stoppade nått i den....

Det började redan på morgonen och jag kände när jag sprang att det här känna inte bra.... Men det blev Inge mer än så..
Åt inte så mke, drog en chansning att jag skulle klara av att åka till vindeln så vi gjorde det, hoppträning o innebandy !
Sen när jag kom hem , tänkte jag-bära eller brista! Åt allt jag kom över 😮 men det blev Inge mer... Magen var inte överförtjust men, det kom inte ut...

Idag kändes det lite bättre men vågade inte springa... Kan va onödigt!!
Har städat lite och klippt Ronja, gjort fint i stallet och lagar middag ....
Precis då jag skulle åka, fick jag en sur uppstötning och trodde att det var kört... Mådde illa och magen sprakade men åkte ändå till jobbet... 
Nu sitter jag här... Jobbigt det här ... Kan det inte bli magsjuka om det nu ska bli det!!??? Halvdant , bara mage som mullrar och illamående??? Vad är det?

 Åja, ska äta lite senare och se vad som händer.... 

Men hoppas det försvinner och vi inte behöver ha magsjuka denna sväng! 

Fy va tråkigt inlägg men 'det är livet' 

Killarna drar nog till fjällen i helgen så det blir en tjejhelg hemma ❤ 

Imorgon - fredag ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0