Pallen och pokal !!!!


Så jäkla kul för killen, första skoter och backtävlingen och han hamnar först i B final där han vinner och då är det runner upp och i A finalen gör han sitt bästa race och blir 3 'a.... Woow ( vill säga att dom var ändå 12 st i hans klass) 
Heja heja!!!
Dock blev det väl blodad tand och att missa någon tävling här i vår är nog bara att glömma 😳 

Det blev jätte sent, Elias var trött och ville hem sista timmen men jag ville så klart se finalerna Lix när vi var där... 
23 var vi hemma och Ellis var bara att bära in sovandes 😊

Trött familj idag.....
Tomas skjutsade ner w o s till buberget och lite slalom, Elias skulle med men när pjäxan inte riktigt 'passade' hans fot blev han hemma med mig.... Oj oh, han är värre än en tjej 😬
Vi var ute och burkade i snön, släpade ut några bommar på ridbanan som vi kan jobba med sen ... Ridning efter middagen 😊
Helt energi lös har jag kännt mig idag, tvingade mig dock att gå på bandet i 20min och 10 löp.... 
Blev faktiskt piggare efteråt !!!
Hade hejarklack idag....




Killen myser i soffan och lyssnar på musik medans mamma flåsar 😜

Ja vet, inte dom bästa bilderna men inte så lätt att ta då man går !!!!

Nå, väl.... Middag i ugnen, karré kotletter och strips blir det här !!
I veckan jobbar jag 75%  vilket betyder 4 arbets pass 😊
Kram ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0