Måndag!

Så var det måndag igen, ny vecka och nya äventyr ❤
Gårdagen gick bra , det som var det absolut mysigaste var att komma hem halv 1 på natten, smyga upp och stå lääänge och kolla på min lilla prins , har inte träffat honom sen i onsdags förutom natte tid då men då är han ju så söt och helt bekymmerfri ... Älskade unge!
När man inte sett Lilltjabas på några dar så ser han så stor ut... Håret långt o mörkt... Tror ni jag länktar till imorgon bitti då jag äntligen får krama om honom och mysa länge ska vi❤❤❤❤

Kanske baka bullar ... Ja vi får se!!!

Idag släpet jag ut hästarna kl 7 och såg att kidsen kom till skolan, Sandra har förresten bestämt sig för att sluta på fritids... Stora barn nu ❤
Sen kröp jag ner under täcket o h hade bestämt att sova tills jag vaknade.... Några timmar senare, halv 11 rättare sagt!!! Kravlade jag mig upp ur sängen , pigg och full av energi 😳or not!!!
Lagade middag så resten av familjen får någon mat i em...
Slängde på mig skidorna och åkte nästan 8 km 😀 kändes bra, mke armar och stakning ... Heja mig!!!! 
Stallet och hästarna fick lite kärlek ❤

Började packa och kolla lite kläder till dopet på söndag , det blir en helg i Fredrika då lilla Siri ska döpas ❤
Sen var det bara att masa sig till jobbet efter lite mys med dom stora som kommit sig hem från skolan ❤

Länktar till ledighet och mys  imorgon ❤❤❤❤

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0