Måndag <3

Skojar inte då jag skriver att jag gick i säng tio i nio igår kväll :-)
Skönt att ha sovit 9 hela timmar innan väckaren ringde i morse......   jobb idag!
 
Tomas lämnade dock i morse och hämtade lille man i em, skönt, då kunde jag åka hem o laga middag som blev potatisbullar och korvslattar.... snabb mat helt enkelt! Sen ut i stallet och mocka och rida, så skönt med ljuset som är på väg tillbaka till vår del av Sverige :-) Älskar ljuset!!!
 
Lite läxa innan nattning och nu är jag trött!!!  Det är en jätte bra serie på 1,an kl 9 men vet ni vad.... jag tror inte jag orkar se den utan måste krypa i säng för att vara pigg och GLAD imorgon också :-) Jobb, väntar....
 
kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0