Lördag <3

Börjar bli bortskämd nu om helgerna då det var läääänge sen jag jobbade helg :-)
Snart drar det igång på riktigt, fast det känns faktist bra!!!
 
Igår (vilket har blivit väldigt vanligt nu för tiden...) blev det mke häst :-)
Började med att longera Lollo på banan sen red jag Ronja!
 
När William kom hem  (därimellan blev det fredas städning :-) ) åkte vi via storsansjön och hjälpte s med c en liten stund innan vi åkte till vindeln, tomas badade med w o Elias , sandra åkte till kompis i Åmsele!
Jag åkte på klubben o kikade lite när det var sadelprovning...
Vi käkade pizza på trekronor till middag :-)
 
Hemma blev det film mys , Hobbit och massa lösvikts godis :p
 
Jo, jag fuskar denna vecka..... det är min hämska veckan innan...... och bestämde mig redan innan att det var okej!!!
 
men det som är lite roligt är att efter 3 dagars små fusk försvann det ½ kg.....  dock kommer det snabbt tillbaka om man ökar fuskandet, vilket inte ska hända.... utan på måndag är det strikt igen :-)
 
Idag har jag också ridit båda ponnysarna.... dom var jätte fina båda två <3
 
sen har jag faktist gjort eller påbörjat nått åt min kropp..... hatar min sladriga lösa hud mage....... vet dock att det är tre underbara som bott och töjt ut den men ändå, dags att anstränga sig lite mer......
 
Jag sa härom veckan till min underbara vän, att jag gör ju inte någåt för att bygga eller hålla igång musklerna .....
Då påminde hon mig att jag rider ju typ varje dag och ibland 2 timmar om dan....inte gör nått?????
 
Men alltså säger jag bara ...... det är inte motion för mig utan har man ridit i över 20 år varje dag eller ibland 2gr om dan, typ...... då blir det till en vardaglig sak och inte motion :-) Dock svettas man ibland lika mke som om jag sprungit i 30 min :-) , så klart man har lite muskler fast man 'inte gör något' :-)
 
Iaf.... vet inte varför jag trillade dit..... jo, jag har stått på rullbandet i 30 minuter idag :-)  Sprang i 10..... måste ju börja lugnt pga min axel.........det känndes ändå okej!!
så nu är det bara att fortsätta!!!!!
 
Måste be mannen dra upp skidspåret :-)
 
Nu ska jag hämta sandra i hällnäs sen åker vi till byggsiljum för det är Williams första skoter tävling..... nervig och peppad kille kan jag ju bara säga :-)   Back tävling i kväll :-)
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0