Jobbar lördag!

Dagarna flyger förbi... Ungar hit o hästar dit, sova här sova där, matkaos och matorganition , sol svett och åska...
Det är väl så man kan sammanfatta sista veckan 😀

Igår och i förrgår så var jag duktig o sprang mina 3 km, men det är varmt attspringa mitt på dan då det är varmast , så nått personbästa har det inte blivit men igår var det bara 9 sekunder ifrån... Så det är väl okej 😊  och att springa någon annan tid har det inte varit på tal om då dagarnas alla timmar är inrutad 😊

Vi bjöd mammsen på grillat igår , då det bara var Sandra o jag hemma, grabbarna drog på gokart! 

Sen tig mormor med sig Sandra hem så det blev tyst hemma....
Idag är det jobb, heeeela dan! 

Kram💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0