Tisdag!

Hej!
Hade skrivit ett låååångt inlägg och dragit upp massa bilder, när jag sen skulle lägga in filmen från sandras debut LA, då försvann allt det andra!!! Arg, japp!!! stängde bara av och kröp  i säng!
 
Det jag hade skrivit var iaf typ att det är as jobbigt att vara ponny mamma, får jag inte en hjärtinfarkt eller stress mage såp säg...... ojoj, nervös, ont i magen och stress hela två dagar- det ÄR JOBBIGT!
 
Nåväl, igår försökte jag städa undan hemma och grus är bara förnamnet... vi mockade i hagen, alla barn hjälpte till och hästarna fick värsta kruppjucket och tok sprang i hagen o sparkade osv.... det var bara att akta sig, inte ´kan man då tro att lollo tävlat i två dar!
 
åkte på kvälls jobb och kom hem trött...
 
Idag har barnen varit på trots humör och en trött mamma som bara vill få soooova.... suck!
Jag o sandra red, blåste som tusan och sen har jag fortsatt att städa o tvätta, det tar lixsom aldrig slut!!!
 
jobbar nu och vill hem o sooooooova......
 
se så fin ronja o sandra var på tävlingen!
 
 
Nu blir det PÅSK LEDIGT!!!!!!!!!!
 
Fasiken så skönt, ska dricka vin och äta ost hjärtan varje dag ;-)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0