Rena sommar värmen!!!

Det är....varmt ute :-)
Oj vilken varm värme period vi hamnade i... massor att göra då det grönskar, hästarna måste få ta sig ut på bete vilket jag o elias jobbar med på dagarna nu när jag har 'ledig' vecka' , imorgon måste den bli klar :)
idag har jag dragit ner silver till stan och fått honom mätad så sandra ska kunna ta med honom på tävlingen på fredag och hoppa en klass men i dags läget ser det ut som att det bara blir han som följer me...suck dessa hästar, lollo är ofräch??!!?? halt...nja.. lite knepigt isf högre upp men samtidigt är hon brunstig just nu och jag hoppas innerligen att hon bara sträckt sig eller är väldigt öm av brunstandet, silver har säkert klättrat på henne oxå.... så vi avvacktar och väntar... ingen svullnad eller värme någonstans...., hästar!!
 
Axeln, lever sitt egna liv... jävligt ont fortfarande men började äta ipren så nu kan jag leva och kommer att bli beroende ;-) så det måste vara en inflamation i någon härlig muskel...
 
Vi försöker att måla nere vid sjön nu när det är så underbart ute... bara hemma och väntar på att barnen ska somna så ska jag åka ner och faktist städa på insidan, torka fönstren osv.. har målat klart på insidan så nu kan jag hänga till baka allt igen!
Elias o sandra har badat... eller doppat sig iaf :) tror det kommer att bli en bad sommar :-)
 
sandra är i en trots period.... gud va hon bråkar och gaaa..andas!
elias är i en gnäll period.... vet inte varför men bara han öppnar munnen så låter det som han gnäller fast han kanske inte gör det...ja ni vet.....Andas!!
William börjar vara en trött lat ton åring.....och jag känner mig som en trött gammal sur kärring när jag sitter här och klagar..... fast det är bättre att jag är en sur kärring här och skriver av mig så jag kan vara en glad mamma när barnen är jobbiga och behöver det :-) Älskar mitt liv- annars hade jag förändrat det!!!!
 
Magen kurrar... den har inte fått så mke att äta idag, så varmt ute! men samtidigt behöver den inte så mke heller då jag varken har lust eller tid till att motionera...eller idag sycklade jag en sväng med silver så han skulle på röra på sig, då dottern surnat ihop... men hade williams bike, snacka om mjölk syra i benen efteråt :)
 
Elias vägrar somna där uppe....sommar!!! oj vad vi länktar till sommar lov och inga måsten... dock har jag 'bara' , ja man kan säga 6 v... jobbar bara två dar den sista veckan och två kvällar den första veckan.... sen semester och vi hoppas på en varm och underbar sommar :)
 
skulle behöva städa inne oxå....vill inte!
 
nä , nu ska jag stoppa någe i min kurrande mage sen bege mig ner till sjön igen.... måste nog ta på en tröja, kvällen krypper nämre :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0