Ny sadel!!

Fy vilken stress dag!!
Åkte på klubben med lollo för att en sadelprovare skulle komma dit, han rida henne ute på banan en stund innan och hon var super snäll och gjorde allt jag bad om :)    : Gillas!!
 
Sen så provades det sadlar och som tur var hittade vi en som var liten i sätet för att passa en liten tjejs rumpa och den låg bra på lollo!!! 9000 kr fattigare.... jiiiiiiho, så underbart härligt att allt ska kosta så mke pengar :)
 
Tur jag fick dubbel lön i april pga att vi över går till månads lön : VÄLKOMMET!!
 
Men nu är dom pengarna redan ett minne blott men vad ska man ha en kanon ponny till om man inte ens har en sadel som passar ????  Nu är den saken ur värden iaf :)
 
Ja men iaf så drog provningen ut på tiden och jag skyndade hem, kan säga att lollo fick hålla i sig i transporten för kl 2 skulle vi va i vindeln igen med william som skulle till tandläkaren, kvart över 1 åkte vi från vindeln och vi var tillbaka där kvart över 2.... STRESS!!
 
Lämnade sen killen på kornvägen och åkte till jobbet.... gjort mina 8 timmar och varvar ner lite innan jag ska krypa till sängs....
 
GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0