Länktan...

.....efter killarna börjar kännas... en hel helg ,bara jag och sandra och mke häst :)
 
Men nu får dom gärna komma hem!!
Det har gått super bra för william, säsongens första tävling och en 2:a plats!!!! Synd bara att man inte var delbar och kunde ha varit där och hejat på honom!!!!
 
Lollo var tydligen busig idag... sandra skulle trava runningen  men lollo kom hem skrittandes utan ryttare ??
Sandra säger att hon bockat ? vilket hon aldrig annars har gjort, sandra åkt av och lollo galopperat hemmåt men sandra han ifatt henne då hon trampat på tygeln... om hon hade varit smart så hade hon förståss lett henne hem men nej då hon skulle bums sitta upp igen vilket hon inte klarar själv på lollo i vanliga fall så på mage över sadeln och lollo hade förståss börjat springa så sandra ramlade av en andra gång....lollo kom hemskrittandes och jag tog bilen och hämtade den gråtande tösen!!! Inga skador förutom på självförtroendet ;)
 
Sandra red ist silver på banan och hoppade några små skutt och jag red lollo, den pigga en stund till!!
 
sandra har blivit klippt...eller hon har kommit på att hon vill spara till långt så vi har bara klippt det lite jämnare och sen fick hon färga håret oxå.... Lila :) Jätte söt tjej!!
 
Plockat här hemma och lagat lax till middag dock ska jag och tomas få smaka på polsk mat , spännande!
 
såg det skulle bli varmt till veckan... jihoo, sommaren är på väg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0