Kanot tur :-)

Vilket underbart väder vi har!!!!!! Kanon vecka i ledighetens tecken är past.... jag och elias har varit nere vid sjön varje dag och han har pysslat på och jag har städat och målat .....efter denna sommar vecka så klarar man om somaren blir skrutt men självklart hoppas man på lite sol heeeela sommaren :-) Fredag så hämtade jag sandra o william efter skolan och vi åkte till umeå för hopptävling... det gick så där med vild ponnyn, han stod o studsa i transporten när vi kom fram och ville ut....vi gick banan och jag mutade dom två andra barnen med godis så dom hade nått att göra en stund, sen tog vi ut vilden och sandra red fram vilket gick över förväntan men när hon kom in på banan så var det väldigt läskiga saker att titta på utanför så hon fick honom inte ens i galopp men efter två volter så sa jag rid på hindret , dom kom över två hinder nästan stilla hoppandes sandra lättade ½ meter varje sprong, sen tog det stopp på 3 an.. sen sa jag att hon skulle hoppa 2 an som dom hoppat innan hon skulle gå ut men då stannade silver och den lilla tösen trillade av... stackarn, vilken pers! Nå väl, efter att hon smällt allt känndes det ändå okej! vi var kvar en stund och gick den andra banan, tycker det är bra att träna!!! sen åkte vi och skulle käka på max innan vi åkte hem....men oj vilken väntan, jävla sommar vikarier ??? eller!! typ 1 kassa öppen och i middags tid... nej fy fasiken va dåligt av MAX!!!!! tillslut så fick vi maten och sen åkte vi hem, packade ur allt och sen åkte vi ner till holken där barnen badade och jag njöt av ett glas vin :-) Lördag , vårmarknad, strålande sol och kanot tur som avslutning på dagen, underbart väder och trevligt sällskap, insåg att det var typ 7 årsen sist vi paddlade ihop och konstaterade att dev verkligen inte får gå 7 år till :-) Grillade och badade när vi kom fram till holken och det blev en sen kväll. sovmorgon på ''min'' dag ficj´k ett par fina skor av mannen min, sandra hade köpt fina änglar , älskade unge. Försöker få med en bild på mina snygga skor men det gick inte....en annan dag kanske det vill sig :-) Är på jobbet, vi ser på tv så det är en bra jobbar kväll! imorgon är jag ledig vi ska till umeå, nytt möte på BUP angående william! Vi har fått hem x -antal 1000 planter så nu börjar en härlig tid ?! plantering varje ledig timme, känns som om jag och mannen inte kommer att se varann på två veckor.... men det måste typ göras :-) Förutom plantor, möten och ridning måste jag hinna städa husvagnen och börja tömma höladan....jiiihoo! Imorgon är det måndag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0