ua....

hade några timmar att ta igen vad det gäller sömnen...sån är ju jag, måste få sova för att vara en glad mamma :)
Halv 10 masade jag mig upp ur sängen, doch snuvig så det gör nog sitt till.... men släpte ut hästarna och mockade sen åt jag frukost innan jag åkte till Lycksele, han in på sko affären och kom ut med tre par....oooops, dock inte bara till mig :) Alla var på REA!! så isf bara ett par på icke rea så blev det 3 för samma pris...typ, ja ni fattar :)
 
sen på lindex där det blev sockar och nått som sandra ska få då hon fyller år, föresten så får hon skorna oxå då hon fyller år.... hon ska inte få en enda leksak då hon nästan har slutat att leka med dom... vi håller på att rensa bland hennes saker nu och det blir inte så mke kvar :)
 
sen dollarstore där det blev lite små grejer :)
 
Innan bilen och häst finkan rullade igenom bilprovningen helt ua :)
 
Hem och hämta barnen och Elias var så söt.....när jag kom in i rummet han var och lekte i och han såg mig så bara utan att säga något , lägger han sig ner och börjar stor grina, riktiga krokodil tårar....alltså riktigt grin... Det var nog en kombination av trötthet, vill inte hem och oj mamma vad jag har saknat dig.... Lill gubben, hem tog vi oss iaf där vi skyndade ut, jag och sandra red på ridbanan, jag silver och sandra lollo, elias lekte ute i snön och koda skuttade omkring!
chilicorn carne till middag sen rensade jag o sandra i 1 ½ timme på hennes rum- inte klart än....elias var trött och fingrade på surf plattan, försökte få william att hitta på något annat än än att se på tv.... men det är svårt!
 
Nu sover alla underbara ungar sött i sina sängar...
 
Jag är trött ???  vill inge helldre än att springa...men känner mig inte pigg och hoppas att jag känner mig bättre imorgon så jag kan jogga lite :)
 
oj, imorgon blir en spännande kväll då sandra bums vill hoppa silver... vi kan inge annat än att hålla tummarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0