Helgen ser sitt slut...

Nu åker jag och jobbar i 2 dygn sen är det helg igen :)
Känns rätt bra, inte att sova borta dock men så är det ibland!
 
sol  sol, under bart väder har det varit och igår var vi till storsandsjön på burgare och elias åt en hel!
sen hade vi middags främmen och ett glas rött eller två slank ner men sen blev det sängen kl 10 och elias ville så gärna sova med mig så det fick han :)
 
sprang intervaller i går och idag.... känndes lite tyngre i benen idag, men nu blir det två dagars vila som jag tror gör susen :)
 
Idag grillade vi korv till lunch på grannarnas gård sen har jag motionerat hästarna och damsugat bilen och NUUUUU måste jag åka, ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0