suck ... bara tisdag!

Känns just nu som klago muren...... sluta att klaga!!
 
Det bra idag, är att jag trots väldigt förkylt och rött öga masade jag mig till jobbet :)
Handlat mat och det gick inte på 1500 :)
Lagade mat men blev sent då vi kokade potatis :)
Sandra var posetiv trots trötthet och red lollo en stund :)
Jag orkade gå en promenad med hunden medans sandra red ist för att stå och frysa :)
Jag har nu klippt william :)
Alla barnen sover och det är bort stökat :)
 
Det är nästan fritt fram för att gå och sova, bara hunden som ska rastas en gång till :)
 
Onsdag imorgon och halva veckan gjord...eller? nja inte då man jobbar helg!!
 
Ha en bra onsdag.... det ska jag ha!!
ps, TROR VI SNART KOMMER ATT FÅ MAGSJUKA DÅ DET GÅR PÅ DAGIS :´(
En tjej som spydde efter lunchen igår..... suck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0