Lång måndag då man är förkyld!

Nu är all precis all energi slut och kl är halv 8...... men oj så segt det har gått sen vi kom hem, sketa trött på jobbet men hade en inskolning så det gick ganska bra, sen städade jag lite extra för att hålla mig sysselsatt och vaken :)
 
Jobbigt att hämta 2 trötta barn från fritis/ dagis åka hem slänga fram middan och sen äta lite färdig gjord pannkaka (tack gode gud att jag tvingade mig själv att göra den igår) sen var det seeeegt att klä om och gå ut i stallet.... ojoj oj detta är en seeeg förkylning som gör en så orkeslös!!  men stallet är gjort och jag har stått ute och frysit på ridbanan när sandra red fina lollo, trode hon skulle va jätte pigg men sandra red på ett lite skarpare bett men hon var pigg första 5 sen var hon jätte fin, jätte fin :)
 
Nu ska jag slänga mig i soffan - på riktigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0