Onsdag!!

Idag har jag städat en hel del och målar lite 😊 kan nog säga att det stora rummet i källaren är helt klart !! Jippi , bara i hallen o trapp huset kvar... Där vi igentligen skulle ha börjat... Hm... Nåväl, ska försöka vara lika "på" på min man ett tag till så nått blir gjort 😀

Sen har jag sytt lite på sandras maskerad kläder hon ska ha på lördag.... Julklappsjoppning med maskerad ... Hon längtar!! 

Åkte ner på klubben med båda ponnysarna, Sandra hoppade först Ronja innan lektion och det gick super, en kort bana på 95 cm 😊
Sen lollos först gång efter lite hopp vila.. Gick väl så där... 

Sen åkte vi och storhandlade ... Vi hoppas det ska räcka över julen.... Men vet hur det brukar vara... Vi är ju trots allt 5 i familjen ... Och vissa äter mer och andra mindre!!!! 

Suck! Och dyr är maten oxå.... Men det är väl bara jul en gång om året och vi vill att barnen ska få med sig en bra tradition in i vuxenlivet .... 

Har glömt att äta idag.... Kändes då jag kom hem, kan lova att det var gott med kallrökt lax på några fine crisp mackor.... Men ska toppa kvällen med GLASS 😀 
Om jag hinner.... Ska bara.... Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0