jul lovet rullar på...

Oj, det rullar på i oändlig fart....  4 barns mamma och 3 ponnysar... det tar all min tid :-)
Men det är så roligt!!!
 
Sen har jag igår blivit moster också :-)
Länktar till att få se underverket!!!
 
Fredag, Lördag var det ju dressyr kurs för sandra sen idag och imorgon är det hoppkurs... intensiva dagar, men sandra tycker det är så roligt!! 
 
Snart ett nytt år också.... hm, kanske dags att tänka på vad som ska bli bättre 2014....  
Bara 3 kg som ska veck... det borde jag väl klara också :0
 
Nä, har faktist inte tid att sitta här... nu ska jag fortsätta... håller på att förbereda inför nyår.... hämtat in bord o stolar.. vi blir 16 st :-)
tjälknölen är klar och i marinad!!
 
Tjao :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0