Hund jĂ€vel đŸ¶

AlltsÄ... Vi var tvÄ som inte var sÄ nöjd pÄ hunden idag!!!!

Sandra hade lĂ€mnart sin choklad advents kalender i soffan....  Fast jag sa att hon skulle lĂ€mna den i köket osv... 
Imorse innan vi Äkte sÄ han Elias lÀgga den pÄ golvet och jag var vÀl borta 1/2 timme nÀr jag skjutsade pÄ dagis....

Japp, han hade slaktat hela kalendern!!
Han fick sig en rejĂ€l utskĂ€llning kan jag lova😔   

Sen har jag plockat lite hemma, tvÀttat massa klÀder och kÀnde att den kom krypandes... SÄ jag skyndade göra bort stallet och att rida Lollo .

KÀkade lite och sen var sen ett faktum- huvudvÀrken. La mig i soffan och sov en stund, dock försvann den inte.... Slö och slapp em...
Lagade tvĂ„ nya rĂ€tter till middag... 
KöttfĂ€rs soppa och risotto ... 
Det blev 3-2  đŸ˜Š Till köttfĂ€rs soppan!!
Mke god blev den !!

KĂ€nde efter maten att jag skulle trotsa huvudvĂ€rken och ta mig ut... SĂ„ det blev en liten sparktur med koda 😊

Sen har jag kollat recept och spelat memory med Elias... 

Nu blir det tv en stund... Kram kram  â€

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0