Underbar söndag!

Idag har vi fått underverk utförda.....eller ;)
 
Började med sovmorgon :) sen frukost och sen begav vi ,jag och elias oss ut i skogen för att plocka lite lingon.
Det var lite kyligt men några liter samlade vi ihop :)
 
sen hem och käkade lite lunch och sedan plockade jag och barnen ner sommarhagen.... det har aldrig någon gång gått så snabbt :) inte sista gången dom får hjälpa mig kan jag ju säga :)
Elias o wille körde fyrhjulingen me släpet och plockade ihop alla pinnar och jag o sandra tog tråden!!
 
sen blev det stallet och jag städade i sadelkammarn och har tvättat en massa täcken o paddar mm...
skönt att ha det gjort. ridning på ridbanan men sandra tycker verkligen inte det är kul att rida silver... vi måste hitta en ny ponny!!
 
sen han jag städa bilen på insidan... ni kan tro att jag dragit mig för det men nu ÄNTLIGEN är det gjort!!
Kanske ren i 2 dar.....hmm...
 
Lagade kyckling, frysta grönsaker och ris i samma gryta, åt i tortillas bröd...mm Gott!
satte dock i mig min i räser fart för att hinna få sällskap runningen :)
 
Magträning när jag kom hem men ack så mke träningsvärk i magmusklerna sen igår :)
men tvingade mig att stå plankan x3 :)
 
Städade bort middan och damsög..
Nattat barnen och har nu duchat och sitter framför tv'n!
 
Imorgon jobb!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0