Lördag!

Oj att det ska va så skönt med ledig lördag!!!
Imorse kom elias typ halv 5?? men somnade om i våran säng efter toa besök :) vaknade strax innan 8 och vi hade mys i sängen, sandra kom efter 8 och då blev det kojbygge men ack så mysigt att kunna ligga och dra sig :)
 
Har damsugit på fm sen skjussade jag sandra ner till hällnäs via vindeln för att handla o hämta peruk som jag 'glömt' på kornv. snövit var dagens tjej utklädd till iaf :) så söt och tyvärr kan jag inte visa bilden här för jag tog me mobilen , och det funkar inte att skicka bilder tillbloggen- än, dom håller på att göra om sidan...
 
Klippte gräsmattan , gjorde stallet och grävde upp all potatis, bar bort lite cyklar så nu är det höst städat på gården :) Tomas körde bort dynga förra kvällen ur lösdriften och gödselstacken så det känns verkligen som att jag har tidens höst på min sida ;)
 
Sen hjälpte jag tomas nere vid sjön lite innan jag gick hem...rask takt , la mig på golvet och gjorde lite mag övningar..phu, var typ,,,länge sen... måste skärpa mig nu!!! Nu är det slut på frosseri och mer motion, JAPP!!
 
Tomas hämtade sandra och medans jag fixade maten, middags gäster idag me :) men inte lika avancerad mat : TACOS och glass till efterrätt :) Rullar fram efter helgens ätande....men gott!! eller  nja efter helgens goda middagar, måste jag väl säga.... är ju inte så duktig på att äta annars så.... men försöker att inte stoppa i mig mer än att kroppen kan göra sig av med det :)
 
T R Ö T T .... Varför är jag så otroligt trött?? Hösten, ja jag skyller på den!!
 
Nu ska jag krypa under täcket...tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0