Tårögd....

Jag håller på i loppis lådorna, har bokat bord i hällnäs den 27oktober.... Ska spara sånt som jag tycker är värt att spara åt min syster (jag tycker det börjar va dax snart ;)  men sen är det ju så mke raat.... som jag skulle vilja bli av me... alla williams större kläder är ju på förvaring åt elias men sandra har ju en hel del kläder som hon haft.... så är du i behov av tjej kläder i alla dess storlekar och färger har jag lite på lager....
 
Nå väl , varför tårögd heten då.... jo förut har jag gjort en stor rensning på vad jag ska spara från barnen var bäbis att ha kvar själv och som dom kan få när dom själv får egna barn om det nu sker.... men nu hittade jag fina kläder som william hade då han var pytte pytte bäbis och jag fattar inte att jag lagt dom i ''loppis'' lådan.....
 
Dom hamnar i ''idas'' låda :)
 
Det är så många nära som är gravida, nästan så man blir liten sugen själv.... NÄSTAN....
 
Nå väl, nu måste jag rusa till jobbet..... har hunnit städa hemma, lagat middag och ridit ett ordentligt dressyr pass på silver. fin ponny!!  skjussat tomas till jobbet och tagit en promenad men inte frisk ännu..... host atack al'a stor när jag kom in....suck!
 
Lite jobbigt att jobba sen kväll ikväll och börja 8 imorgon..... sen ridskola och på torsdag jobbar jag 8-23.30......
Jobb jobb och åter jobb.... Länktar till fredag- då är jag leeedig!!
 
 
                    xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0