Snögubbe!

Sandras fina snögubbe som hon gjorde igår står tappert kvar och ler trots att det har regnat idag.... det är lite vitt kvar på gräsmattan men ...ja men... nere på 0 an nu ....ursh... nu börjar en jobbig period tucker jag.... halkigt, slaskigt och MÖRKT!!!  Länktar tills det blivit vitt och fint på backen :)
 
Vad tror ni?? Det var väl typiskt att igår när det var min natt då vaknar elias och vaknar även super tidigt på morgonen.... inatt när det var tomas natt.... nähä, inte ett ljud från lill killen (vilket förvisso var bra så han fick en bra natt sömn) men....DESUTOM SOV HAN TILL HALV10 ??!!!???!!!!  Han kunde väl ha gjort det när hon som verkloigen behöver sova var hemma!!!
 
Ni ska se....inatt är det ju *min* natt igen och jag ska vara hemma med honom imorgon fram till 3 eftersom jag jobbar em.... då skulle jag behöva sova på morgonen igentligen för att inte somna vid ratten kl24 då jag kör hem... men dom stora ska ju me taxin och elias kommer vakna före väckaren dvs innan 7 !! Hur mke sätter vi??
 
Ja ja, sova får man göra när man blir gammal men jag blir en sådan mke gladare mamma men mke sömn :)
 
Sandra red föresten en pigg rs ponny som typ skenade runt med henne hela lextionen, trots det var hon vid gott mod när vi åkte hem :)
 
Nä, nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på en heel natts sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0