Lördag!

Nä hä.... jag har jobbat idag :)
Men har bytt lite så jag fick sluta kl 4 men måste dock jobba nästa lördag oxå 16-24 :)
 
När jag kom hem blev det pizza bak i bagarstugan, super gott men eftersom jag drog i mig en halv chips påse på väg hem så åt jag inte så mke....Hmm.... jo men det är LÖRDAG!!!
 
Sen skyndade jag ut och red lilla embla på banan. gick fin fint!
väldigt grön, men snäll, lite svårt att ställa höger men det kommer!!
 
Jag har beställt lite nya ponnygrejer bla .
som jag hämtade ut efter jobbet
men måste byta stl på några grejer...... suck!
 
Sen har jag njutit av ett glas rött eller kanske 2 :) och lite nötter samt trevlig sällskap :)
Nu ska jag zzzzzz
 
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0