Loppis Lördag

Igår när jag åkte hem efter jobbet kom jäspningarna..... hade vart skönt att slänga sig i soffan och ha mysfredag med barnen.....istellet blev det ju fullfart hemma,skjussade sandra på kalas direkt efter fritids.... hem och stekte lite kött, blev snabb mat- kött o potatis sallad, :)
Göra stallet och ta in hästarna, fixa william snygg och fixa mig själv lite snyggare iaf!
kom hem 5 och åkte kvart i 7.... phu... william på skoldans och jag på förfest.... tomas åkte och hemtade hem sandra skjussade hem henne och la isäng elias o sa hos farmor sen kom han ner till vindeln igen och vi hade en trevlig kväll på hotellet.... är öm i nack musklerna.. inte van att dansa :)
 
TRÖTT... och hungrig då vi kom hem.... la mig på golvet medans tomas skulle göra varma mackor till oss......inte somna ja inte...haha, jo jag somnade på golvet!!!! tomas säger att han försökt väcka mig men utan resultat ??? han hade iaf lagt på mig en filt... men jag vaknade efter 1 timme typ.... var inte så skönt på golvet!! lite skönare att krypa ner i sängen!!!
 
Hade iaf jätte roligt och är glad att äntligen tagit sig ut....
 
I morse blev det inte heller sovmorgon..... hinna göra stallet och plocka i hop loppis grejerna.... trött dag men ändå nöjd över att blivit av me lite grejer ....typ 500 +  :)
 
Nu är jag på jobbet.... har blivit utbeodrad....suck!!  får trösta mig me att det ger pengar!!
Känns dryyyygt att jobba ända till 24....... men bara att le o vinka :)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, härligt att somna på golvet, då är man trött! :D Är det så kul vi ska den 7:e oxå? ;) Kram

Svar: ABSOLUT.... eller nja vi ska ha ännu roligare :)
Anna

2012-11-01 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0