Febrigt barn....

När jag kom på dagis och hämtade lilla killen grät han nästan av att se mig...inte så vanligt, hade just gått in för han frös så mke... jag fick bära honom..... och såg på en trött kille att han hade febran....Jepp, så var det förståss!
 
Vi var alla trötta i morse...måndag är inte att leka med!! men en arbetsdag och skoldag har vi tagit oss igenom . hemma blev det räser fart... men visst skrev jag igår att jag lagade lasange på kvälls kvisten så middagen idag skulle vara klar :)
 
Jag han pussa o sköta om sjuklingen lite samt mocka i stallet innan jag vände på klacken och åkte på elias föräldra möte!
Hämtade några grejer åt tomas på väg hem och var hemma halv 9... suck, släppte in hästarna och har ringt jobb och grejat på, måste ju vara hemma imorgon o vabba, medans jag inte kan va borta från jobbet på onsdag så då får tomas så lov att vara hemma, sen på torsdag jobbar jag ju em så då kanske tomas kan börja tidigare och komma hem när jag åker :)
 
Sen hoppas vi att han är frisk!!!!
 
Jag kan rekomendera Johan Falk filmerna.... dom e bra!!
 
Nä nu ska jag sova ... man vet aldrig hur feber natten blir!!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0