Den första Julklappen....

.....är inhandlad......fasiken va jag är duktig och billig var den inte!!!
Barnen blir äldre, önskar mindre men dyrare grejer.... så det blir typ bara en åt dom var men man ser tusenlapparna flyga iväg.... men barnen är värda att skämmas bort :))
 
Ja det var sandras julklapp det... bara några kvar då :)
 
sen köpte jag teckbyxor till sandra och en ny almenacka 2013.... vinterskor till hästarna och ett nytt inne täcke....lite mineraler och fågelmat..... jo jag har varit i stan idag.... Jag har mått illa i 3 veckor...riktigt -jag är gravid illa- men jag äter ju piller och gjorde ett grav test förra veckan som var neg..... så jag var helt säker på att jag inte var det, men varför mår jag illa ??? det var det jag försökte ta reda på idag... men ingen cysta fanns.... och jag är INTE gravid :)
 
Varför mår jag illa??? stress ?? magsår??  ja vi får väl se om det tynar ut, dom senaste dagarna har det faktist vart lite bättre... men annars måste jag vända mig till vct.... och den lååånga vägen!!
 
Jag önskar mig ett löpband i tidig jul klapp...... vill kunna springa hemma på kvällen när en liten stund finns!!!!
Är lite för snål för att köpa ett , det tar lixom imot... men OJ va min kropp skulle behöva det!!!
Hos sjukgymnasten gick det ganska bra, hon sa att det gick att bota mig me lite rätt träning och bättre eller mindre rörelser, jag är ju överrörlig vilket belastar fel.....  Men vi han inte så mke idag utan har bokat in ett nytt möte, så kanske jag får mer trix o tips :)
 
Trött...höst trött.... vill vill ha ett löp band, man blir så mke piggare av att träna :) 
 
Imorgon jobb........föresten red sandra Embla en stund då jag kom hem... men rätt hårt i backen så det blev lite trav jobb.... dom var så duktig!
 
kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så längesen jag var in här o läste känner jag. Hur går det m illamåendet? Blivit någe bättre eller? Kan ju vara magkatarr, alla har ju inte sura uppstötninga utan mer illamående o sug i magen, är det så hela dagarna kan du ju testa tex Omeprazol, finns receptfritt på apoteket :) Hoppas du mår bättre iaf! Kram

Svar: JO, men det är bättre...försöker sluta stressa :) Det har nog med att det varit mke på jobbet att göra!!! Tagga ner lite va!! :)
Anna

2012-11-01 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0