Träningsvärk!!

Hej å hå.... har sådan träningsvärk eller lemmen är jag så jag kan fasiken inte springa idag som planerat!!!
Hahaha, bröstmusklerna och över rebena!!!!

Vad jag har gjort ??  Ja du säg det :) Haha, nä men igår skrapade jag sandras 'nya' skrivbord bort med den gamla färgen och ny vit fär ligger där första varvet...

sen red jag en sveng i förrgår ?? Men mäst är det nog från skrapningen men fatta otränad!!!! Jaja, springer imorgon och äter ist morotskaka o godis idag :))


Extra jobb igår kväll sen idag har jag som sagt målat sen har jag ridit silver... han är ju så liten men jag känner att jag måste rida honom nu ett tag så det blir någon fason på honom... bära eller brista!!!!  Kan säga att det var härligt att rida!! Doc´k har jag och kommer nog att ha ännu mer träningsvärk på insidan låren.... var ju ett tag sen man satt i sadeln :)

Har börjat med sandras rum idag oxå.... ska fixa iordning lite där, kanske byta säng om hon nu går med på det, hon följde nämligen en kompis på leos lekland idag....

Tomas o killarna kapar ock ladar ved!

Ikväll blir det fläskfile, samt tänkte jag prova någe nytt!

Imorgon kommer Wilma- spännande!!

Den här killen har bestämt sig för att börja rida lite på silver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0