Sol sol skin så vacker som du är...

Älskade sol, underbart att du kom!



Igår em var en eftermidda vi raderar.... hade 3 väldigt trotsiga och bråkiga barn.... Raderat!

Idag har vi därimot haft en mys dag då vi efter tidig lunch drog till vindeln på vår marknad, vi tog me cyklarna och parkerade hos mormor sen cyklade barnen och jag o mormor promenerade eller sandra gick oxå, hon hade glömt sin hjälm.... Hmm...(snäll eller ouppfostrad mamma som jag är sa jag att hon fick ändå cykla om hon bara cyklade i gångfart och inte for iväg.... men tydligen är hon mer uppfostrad än mig och sa att det var väldigt viktigt att man hade hjälm och att man absolut inte fick cykla utan..... ooops :)   Elias cyklade hela vägen utan stöd hjul på lill cykeln både fram o tillbaks...duktiga lilla kille!!!

Mke folk och barnen hade trevligt!! Söta sandra köpte en morsdags present ?!? vart hon fått den iden ifrån vet jag inte? Men underbart att hon tänker på sin gamla mamma iaf :)

När vi kommit tillbaks till mormor så drog vi till kusinerna och william o elias cyklade och jag o sandra gick....  mke motion för dom små idag :)

Nu kan elias starta med cykeln oxå :)

Middag hos mormor sen åkte vi hem, vi var ute, gjorde klart stallet och hade ute nasse en stund :)
Mys o bus.... tillslut fick jag in dom små och nu sussar dom sött i husvagnen... jag är trött och laddar inför morgondagens löpning.......och morsdags tårt ätande:) (sandra har gjort smörgåstårta!!!!)

Nu ska jag gå o krypa ner där ute... länktar lite efter mannen som vart borts sen i onsdas....ska bli skönt me lite avlastning imorgon....imorgon är inte vilken dag som hälst utan :

ALLA MAMMORS DAG- HURRA NI ÄR NÅGOT BRA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0