Vilken vår dag....

...som man länktat efter solen och lite varmare tider.... nu börjar den ljusa härliga tiden!!!!

Imorse sovde jag längst.... 9 slog jag upp mina ögon fast jag vart vaken flera gånger på morgon kvisten men jag fastnade framför tv'n i går kväll och tog mig inte isäng..... så det var skönt att få ha sovmorgon :)

Åkte skoter till storsandsjön, jag o elis i pulkan och käkade hamburgare sen hem igen och jag svirade om till promenad skor och drog med mig jossan så vi gick rundan, hade gärna gått längre men jossan hade redan gått ett var på fm och vovven var oxå trött och inte på.... så när vi kom hem bytte jag skor och drog på mig dom gamla skidorna från tidigt -80 tal och åkte ett varv (ca 1 km) , skönt och svettig då jag kom mig in!!

ska köpa ett par nya skidor..... kanske måste åka till stan i veckan trots allt för det är ju just nu jag skulle behöva dem!!!!  '

Har dock känningar i halsen (förkylning....)  så lagoma promenader är min motion just nu :)

ikväll blir det god mat, lite kött och ett glas rött sen blir det kanske lite melodifestival me ''grannars''  och massa gott!!! 

Ha en trevlig lörda kväll gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0