sommar tid : ljusare tider!

Hej å hå... jag ska ju vara PIGG nu... kl är ju bara 8 igentligen.... hmm skulle utan större problem gå och lägga mig så denna kväll blir inte så lång känns det som men vi har ju å andra sidan vart ute HEELA dagen , det gör väl sitt!

Skotrade till vindeln där vi fikade på patrik o marinas bakgård, varma mackor och korv...mums sen åkte vi hem igen och städade undan lite sen började jag med maten som näst intill lagade sig själv - Lax o potatis och en smarrig feta ost sallad :)

sen efter bort plock gick jag ut på prom i 6 km, skönt ute men lite geg o halkigt underlag.... lääänktar tills vägen tinat fram ordentligt!!

Elias som somnade på skotern är inte alls trött nu, jag har gjort ett försök men gav upp, stor risk att mamman somnade så han får vara vaken en stund till.... vi ska ju bara va hemma imorgon :)

Planerar veckan och inser att jag inte hinner allt jag skulle vilja :(

Tittar tillbaka på veckan som va och ser att jag hann gå 2 mil, hitta ett nytt jobb, få ett lite tråkigt besked ang. william , samt han jag få vara med den underbaraste familjen ett tag oxå :)

Ny tag - ny vecka!

puss o kram, ps..... jag ska få gå på Bröllop i sommar :)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0