Äntligen Fredag!

I går var det en bra dag, känndes bra på det 'nya' jobbet så jag hoppas det fortsätter att kännas så ;)

Hämtade barn från dagis åkte hem, lagade middag , det blev kycklinggryta och bulgur.
Sedan hjälpte jag william me lite läxa innan jag och sandra gick ut i stallet . 
Inne så tonade vi sandras hår lite rosa och hon dushade. Barnen fick kvällsfika och nattningen var ett faktum!!

Vart tog denna dag vägen ??

skönt med en tyst timme innan man själv ska knoppa :) såg biggest loser på tv och tröstade mig själv me lite glass och inser att jag kanske inte är så tjock :)  3 kg kvar till målet! men har en lite paus nu för det går inte att springa ute än... men snart snart ska jag ta tag i dom oxå :)


Idag vaknade jag faktist piggare än på länge....så skönt!
skickade iväg dom stora till skolan och sedan åt jag frukost i lugn o ro sen vaknade ellis halv 8, skönt att han tog lite sovmorgon :) sen var vi snabba att komma ut så kl 8 gick vi runningen tillsammans me u och barnen!

Lite ute lek sen gick vi in och städade.... toaletten och damsugning sen rensade jag bland skor och i barnens ute kläder..... BRA ANNA!

Sen på em har jag och elias varit ute igen, william o sandra kom hem och wille har varit ute me elias en stund och då passade jag på att sortera lite ren tvätt!

Nu ska vi fika det vankas fredas fika i form av morotskaka...mmmm

Ikväll blir det tacos till middag och sedan fredasmys :))

Trevlig helg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0