Onsdag!

Bärjade med sovmorgon till 9, då alla 3 vaknade ! Misstänker att det osade varmt i solen där ute i tältet :)

Långsam frukost och mys sen vände jag hö, och det var då den dumma getingen hittade hålet i foppa skon... hade ju hela benet framme då jag hade shorts men nä, en ½ cm hål och där ska man sticka in gadden och ta ett ordentlig tugga.... jaja, kände när jag var klar att det bultade på bra där nere i skon och mke riktigt hade den blivit gigantisk...

Blev ju geting stucken förra sommaren i knävecket när jag plockade hjortron och det blev oxå rätt stort o svullet!

Efter lunch åkte barnen ner till sommar kompisar och jag o ellis softade ute med att klippa gräsmattan.

Jag  har damsugat + dammsugit nere i källarn och börjat sortera rena kläder..... dock bara börjat.... lite kvar, suck!

Kyckling paj till middag sen lite läsning med barnen och lek.

Tog på mössan när tomas kom hem och sprang ifrån myggen....heja mig!

Nu leker barnen men kvälls fikat står uppdukat.....

Det var min dag det.... eller den är inte slut än... ska rensa ur hö ladan innan det blir natt....suck!

Älskade SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0