Borta bra men hemma BÄST!

Visst är det väl så men oj sp mke att göra när man kommer hem :p

Såg att det inte kom in något på bloggen sist jag skrev via mobilen men jag skrev typ att vi hade det bra, lata dar och god mat varje dag!!
I fredas så körde ju william gokart igen vilket gick bra, han höll sig runt en 8-10 placering i tidsheaten men i sista heaten gjorde han en fulare omkörning och knuffades lite för mke så han fick helt enkelt svart flagg!
Det betyder att han fick starta sist i finalen alltså på 23'e plats men på 8 varv körde han upp sig till en 10 placering.... Heja william !!!

Lördag och söndag tillbringade vi oxå på gokart banan för det var våran arbetshelg där och vi hade hand om uthyrningen.... vi drog väl in si så där 17-19 tusen till föreningen på alla norrmen som tycker det är roligt :) Nä några svenskar kom det oxå!!

Måndag firade vi min farmor som fyllt 85 år. Det var trevligt att träffa lite släkt och tremeningarna (alltså barnen) kom mke väl överäns trots stor ålders skillnad :)) bilder kommer när jag fått några av min fina syster!!

Snacka att det var skönt att komma hem igår!!!!  Plockade in från husvagnen tog hand om djur och stöp till sängen för att kunna vara super aktiv idag!!

Hallen hallen och hallen....... nu sitter fondväggen där, bara lite lister kvar att spika upp + en målning sen tror jag allt arbete är klart!!!!!! HURRA!!

Nu ska jag äta ett ägg sen knoppa.... kl har redan hunnit bli 10 i 12...suck! skönt med semester!!!!
bara några dar kvar.... hjääääälp!!!!

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0