Phu...

Efter en dag i stan (trots det bara var ett snabb besök) är man alldelens knäckt!!

Efter pass ansökan på det spännande polis huset så åkte vi ner på ica maxi och handlade blöjor och fyndande sockar :) sen åt vi lunch där... barnen korv och jag en sallad, perfekt!!

sen gick vi en sväng på Lindex, elias garderob börjar va för liten och kläderna som william hade i den här åldern.... tycker jag inte om, eller det är ganska mke jeans och det är så klumpigt nu för tiden... men det fanns inge annat då.... Nu finns det så härliga mjukisar så det blev 2 nya sådana och 2 nya tröjor.... hittade en sbygg rea träja åt sandra och william ville ha en t- tröja!!!

MEN det var fullt shå att hålla reda på den lilla där inne.... han ville ha allt och kom bärandes på massa kläder ;)
sen var han borta oxå, men åter fanns under en klädställning.... Hmm.... vi skyndade oss kan jag säga!!

sedan åkte vi till mio där jag sett en tavla jag ville ha... men barnen satt kvar i bilen och fikade lite mellis!!
det blev även en plast orkide o en annan plast blomma till badrummet :)

sen till vindeln där william gjorde en ny ögon under sökning och han konstaterade att william nog skulle behöva glasögon för mucklernas skull så dom slappnar av mer.... han provade bågar men inget riktigt var bra förutom en modell men den fanns bara i brunt.... vill ha svart! så hon ringde och beställde hem sådana för påseende.... så vi avvaktar till nästa vecka....... men det känns ändå som att det blir en utgifft :((

sen hämtade vi upp socker toppen på väg hem och åkte hem .... packade upp och började med maten... fiskpinnar o mos fick det bli, jag därimot kännde direkt jag kom hem att något var tvunget att stoppas i magen innan jag skulle tappa humöret så jag tog en härlig smörgås me lax röra på så jag var inte direkt hungrig vid middas tid men kännde nu kl 8 att det var lite tomt i magen så nu har jag ätit middag och barnen har kvälls fikat, elller wille följde tomas till hällnäs när han skulle till kiropraktikern... tror han skulle stanna hos kompis ett tag!

Länktar efter ett bad ?? kanske ska ta primiär badet...... bara jag får isäng dom små..... phu!

Imorgon ska jag först på jobbet en sväng sen så ÅKER VI TILL FJÄLLEN och jag länktar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0