Mys måndag!

Igår efter jobbet åkte jag och tränade, hade mke energi och det var skönt!!
Åkte hem, dushade käkade och damsugade, satt framför datorn ett tag och ringde några måste samtal.

sen åkte jag och hämtade sandra och elias, elias stannade ute och skottade snö...i en timme!!
hjälpte medans william och sandra med läxan sen lagade jag middag och åt sen åkte jag och sandra till vindeln och på ridskolan....

Hem och sen lägga ungarna, ellis sov redan!

sen skjussade jag tomas fram o tillbaka så han kunde hjälpa pappa att flytta om bilen... mke bilkörning men det var gott att kvällsfika innan det var dax att krypa ner till sängen!

Vaknade av att det kom en myspropp till sängen en minut innan väckaren ringde så det var en skön start på dagen :)

ungarna iväg på skolan och jag o ellis har myst i soffan..... nu ska jag steka lite ägg och bacon till frukost, det kurrar i magen :)

Idag ska jag försöka att inte göra så många knop.... klarar jag det ?? hmmm....

Fast om jag tänker efter så skulle det och det ha vart gjort.....hmmm

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0