Måndag!

Dagen började med en trött mamma.... trötta barn.... fy farao va jobbigt det är att stiga upp efter jullov!!!

Men halv 8.... jo nästan ;) tog vi oss upp sen frukost i slowmoition barnen tv eller sandra hade som ett måste idag att städa sitt rum så hon gjorde det och jag rensade bort alla julsaker, gardinerna åkte ner och alla ljusstakar.....

sen var det lunch och som tur var fanns det rester :)

Efter lunch gick vi ut, sandra till stallet och tog hand om silver och william åkte längd skidor och elias skottade snö och körde lite spark.... vi longerade silver lite på banan.

sen gick jag in, men fick kopiöst ont i huvudet....suck, soffan och alvedon + ibumetin men det hjälpte inte sen kom barnen in och lekte.... fasiken va ont jag hade , trodde inte det skulle ge med sig men satt i masage apparaten en stund och det började ge med sig så kanske är någe muskulärt igen :(

tiiidig middag - halv 4, sen åkte vi till vindeln, kollade ut glasögon bågar till william.... nu är det bestämt!
Lämnade wille o elias hos pappan som vart hos tandläkaren sen åkte jag o sandra till ridskolan , har numera två grupper och sandra får först titta på den första innan det är hennes tur... Hon var SUPER duktig och hängde me dom lite bättre bra!!!

Köpte choklad på ica så vi skulle klara bilfärden hem.... jo socker fri så klart :)
Gav hästarna vatten då det frusit i vatten kopparna ?? sen in och göra kväll.... snart snart är det dax att besöka sängen!!

Hoppas din dag varit bra!

Det känns och ser konstigt ut här i huset då det varken sitter gardiner eller lampor i fönstren men det kommer.... lite i morgon sen tänkte jag städa klart på onsdag :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0