Måndag igen och åter till vardagen....

Det har varit fast det låter hämst, varit så skönt att varit hemmifrå i ... hm, nästan 4 dygn.... händer inte så ofta och händer det är det med familjen.... men nu blev det alltså jobb, tor-fre.lördag sen lite mysigt surr och vi käkade på costas, helt okej och det slank ner hela 3 vinglas.... hoja se hemskt ;)

skönt att ha sovmorgon och ba va på söndan, blev en lång promenad men det  var det enda(nä, stannade till på exbo och gjorde några fynd :)  sen tillbaks till jobb...

Imorse  åkte jag till gymmet efter jobb... det börjar kännas riktigt bra med 30 min löpning nu... kanske ska lägga på några minuter ?? sen lite styrka oxå, skönt att svettas, handlade och åkte hem, käkade lunch, dushade och plockade undan allt jag haft me mig i helgen vilket var ganska mke ?!!

Sen åkte jag och hämtade mina små troll, och gissa om det var nån som va gla att se sin mamma :)

Lagade tjock pannkaka till middag sen åkte jag och sandra till vindeln på ridskolan det var fb hoppning och sandra red krille, en lite större ponny och det gick super bra, duktiga lilla unge!!

Hemma så fixade jag med hästarna och kopplade hästfinkan som förståss hade frysigt... imorgon håller vi ALLA tummarna va!!!! 

Nä om man skulle stoppa någe i magen och sen krypa till kojs... är trött efter en lååååååång helg!!
skönt att nästan va ledig i veckan... nästan iaf!

Hur har din helg vart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0