Hej mina vänner!

Myyyys måste jag bara säga!!!

Det är guld värt att ha underbara nära som ställer upp för en när man behöver barnvakt för att  gå ut och roa sig :)) TACK mamma och syster yster!!

Massage på wilmas var sköönt men alltid för lite ?? sen upp på hotellet där en överrakning kom :) snälla vänner!!
vi hade ju bokat ett vanligt *billigt* rum men en vän som jobbar på plaza hade uppgraderat rummet så vi fick ett finare rum på 13 våningen, alltså högst upp!!!! desutom mke billigare , TACK TACK!!!

Sen kom vänner och det blev bastu för grabbarna och jag och vanja tog ett glas rött, medans jag fixade iordning mig :)
costas var dagens middags ställe där det var god mat ock mke vin! sen gick vi vidare till allstar och dansade lite men det var sjukt dålig musik....SYND!! men vi gick 'hem' 2 eller förbi max innan :)

vaknade 7....japp, men lyckades somna om tills den andra rastlösa började tända lampor osv... men till slut gick han ner och åt frukost så jag kunde ligga till 9.30.... sköönt!

Frukost sen kom william o sandra och vi gick alla ut på stan, sandra hittade lite rea grejor (ovanligt va!!)
sen åt dom en korv på stan innan vi åkte hemmåt... hämtade elias i vindeln och jag stannade en stund på GYMMET, sprang i 40 min.... det va liite jobbigt så här dagen efter men OJ SÅ SKÖNT!!!
Handlade lite fläskfile till middag innan jag åkte hem och hemma så lagade jag en god middag....

städade undan och gjorde stallet, dushade och packade upp alla väskor!

Nu har jag poppat popcorn åt barnen som har lördas mys till gladiatorierna....även lille bror får äta lite osaltade popcorn och mysa  men han är trött och ska snart i säng!

känner mig lite sliten... att ett par glas rött ska göra en så trött ??
skönt att det är hela 3 veckor tills nästa gång :)

Imorgon finns inga planer!!!!!!  Så SKÖNT!!!!!
Så vi får se vad vi hittar på :)

Pannacotta står i kylskåpet och väntar på mig :)

Trevlig lördagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var sjukt trevligt i fre, Tack! Vi får hoppas att DJ:n förstått att det är 2012 och inte 1992 tills nästa gång vi ska ut :) Kraaaam

2012-01-29 @ 12:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0