Fyndade ett par hellyhansen skor idag....

W SKULD 2
Fan va glad ja är!!!!

Det är kallt idag så vi är inne och myser... åkte en sväng in till tärna men det var - 32 på väg in...Brrr....
Tur det är skidor på tv och charlott kalla kom just 3 a.... bra gjort!!

Nu är det nog dax att gå o fixa lite middag... antar att ingen annan gör det!!
Feta ost biffar och potatis blir det....mums!

saknar att äta en massa godis när vi är här i fjällen men hör o häpna så har jag hållit mig... annars är det lätt att falla dit när alla andra går och äter gosaker medt hela dagen :)

kram

Kommentarer
Postat av: anna

hejhej.. det var jättelänge sedan jag var in här;) fick för mig att du hade skyddat den ? ser att vi åkte från fjällen i precis rättan tid! gud vad kallt det blev;;) ha det!

/anna

2012-01-08 @ 13:57:08
URL: http://annaunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0